Geachte wandelaars, lopers, skiërs en aanverwanten : IT GIET OAN!

De teugels zijn gevierd en als we ons netjes gedragen met ons allen mogen we weer meer, MET meer!  We staan dus in de startblokken om met seizoen 2021-2022 te beginnen.

Logischerwijs heeft het bestuur zich gedegen voorbereid op het nieuwe Normaal 3.0 en is dan ook van zins om er een goed, sportief en memorabel seizoen van te maken.

“It giet oan” en wel op zondag 19 september ( 09.30-12.00).  Het is  de eerste, en naar we uit alle macht hopen de laatste editie van de Corona-Loop.  Het wordt een loop voor jong en oud (en alles daartussen in) in de bossen rondom Beetsterzwaag.  Er is, bijvoorbeeld, een wandel/hardloop parcours van +/- 5 KM op locatie A, een activiteitenparcours op locatie B  en de “ hoe ging/gaat het en wat was/is het leuk om weer bezig te zijn met ons allen “ met koffie en gebak als afsluiting op locatie C.

Hoe en waar het allemaal in zijn werk gaat wordt later toegelicht per mail.

Voor nu: zet de datum van zondag 19 september in de Agenda, was de sokken, poets de spreekwoordelijke schoenen en haal de jassen uit de kast.

KOMT ALLEN, ook uw (klein) kinderen zijn welkom!

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur,